Rabu, 10 Disember 2014

Ragam Client Skybox Dan Cline 1

Salam sejahtera semua....hari ni aku sajer nak tayang beberapa chat aku ngan client.....ada banyak tapi jadi kerja aku nak screenshot semuanya.....

Kalau ikutkan malas aku nak bagi bukti2 nih...tapi oleh kerana ramai yang menghantam aku daripada mencuba selesaikan masaalah berkaitan jadi aku memaksa diri untuk tunjuk kat korang......

Benda ni tak susah manapun asalkan korang RAJIN membaca.....ada beberapa orang provider nasihatkan aku supaya tak memanjakan korang sangat...tetapi aku tak tergamak dan tak sampai hati biar korang terkontang kanting cari penyelesaian sendiri....maka aku cuba juga tolong walaupun aku jauh.....ada yang bukan dikalangan client aku pun aku tolong jugak semampu yang aku tahu.....cuma aku harap satu jer...harap korang faham bila aku lambat reply....aku ada keluarga dan anak2 yang masih kecik kena diberi perhatian juga.....harap faham....

Untuk percepatkan info maka setiap client aku akan diletakkan dalam senarai Broadcasting List di WhatsApps......terbahagi mengikut server dan user.....dan semestinya privacy client masih terpelihara....mana client yang tak suka boleh minta remove dari senarai...takder hal....

Bukan apa....bila ada kegagalan pada server...bukan semua server yang akan terlibat...kadang user server yang ini kadang user server yang itu...maka aku bahagi ikut kategori....senang dan teratur aku nak handle....


- bukan client
- masaalah scrambled setiap 2 minit sekali
- selesai selepas upgred firmware



- client
- masaalah scrambled sebab  kabel LAN tercabut
- sambung balik dah selesai



- client
- sebelum client tanya dah info client awal2 yang server ada masaalah
- client suka maka dapat award *ekekeke


Tiada ulasan:

Catat Ulasan