Khamis, 11 Disember 2014

( New ) APK IPTV , Android Box , HiMedia Box , MX Box

Salam sejahtera.....

Hari ni aku nak review pasal IPTV ....ini adalah option kedua selepas skybox...mana yang kat rumah dia guna unlimited streamyx 4mb atau unifi...aku amat sarankan menggunakan box ini....

- bersaiz  kompak
- tidak memerlukan dish/piring
- siaran HD dan SD
- 180 channel termasuk siaran dari asia seperti xtro ( malaysia ) , mediacorp ( singapore ) , videocon ( india ) , indonesia , taiwan dan jepun 
- bergantung pada internet sepenuhnya

Selain daripada menggunakan box android ....korang juga boleh install apk myiptv dalam gajet ANDROID korang.....hanya install atau download link apk yang korang boleh dapat dari aku.....selepas tu bagi aku no device yang tertera untuk aku aktifkan....

Sebelum aktif wajib bayar aku Rm30 sahaja untuk yuran pengaktifan buat pertama kali.... hasilnya korang akan dapat siaran yang sama dari box IPTV....cuma dalam gajet korang jerlah ...selepas aktif tak boleh stop sampai habis tempoh aktif 30 hari...tengok atau tak dia tetap auto countdown dari tempoh aktif.....selepas tamat tempoh 30 hari boleh renew atau tak nak...terpulang masing2...tiada paksaan.





Aktif 1 Device Android Untuk 1 APK MyIPTV --> Rm30
6 x bulan renew --> Rm160

Pakej Android Box ( tanpa warranty ) -- > Rm300
1 x Box 
1 x bulan apk.myiptv
1 x kos pos


Pakej HiMedia Atau Mx Box --> Rm350
1 x Box 
1 x bulan apk.myiptv
1 x kos pos
3 x bulan warranty



Sebarang pertanyaan atau pembelian sila hubungi....

whatsapps / SMS ---> 019-2692067
e-mail --> dila12379@gmail.com

2 ulasan:

  1. Sorry bro msh baru hal2 dgn IPTV ni. Hantu Jenis ni dia hisap kuota ke x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer....quota akan habis...sebab tu kena guna unlimited

      Padam