Khamis, 25 Disember 2014

Panduan Membeli Id Baru Dan Renew

Salam sejahtera....

Hari ni aku nak minta pada semua client lama dan juga bakal client aku untuk mematuhi syarat2 pembelian seperti dibawah...ini kerana ada dikalangan client terutamanya yang baru ada cuba2 membuat percubaan untuk menipu...

Apa yang dapat dengan menipu tu pun aku tak tau....apa boleh jadi kaya ker...?? kalau setakat kaya kat dunia takder maknanya bhai....kat akhirat kang susah  merana ....

Aku tak kisah sangat kalau org nak tipu kata dah bayar tapi belum bayar...once aku dapat tahu ada yang scam maka aku akan block id tu serta merta....

Lagi satu....ini juga untuk mengelakkan kekeliruan....ni wasap terus cakap nak renew jer......ehhh ko pikir ko sorang sahaja satu2nya client aku kaaa...??? memang aku ada save nombor beserta id client....supya bila jadi apaa2 masaalah aku tau dan cepat nak bertindak...tapi aku tahu ada yg tak alert benda2 nih.....boleh jadi kadang phone terformat atau phone hilang kan....jadi dah berapa banyak nombor aku kena save sampai full memory.....jadi aku minta sangat agar korang semua patuhilah permintaan aku ni untuk kesejahteraan box dan siaran korang jugak....

Bukan susah.....korang cuma perlu save data ni jer.....mari jadi pengguna bijak yang berdisiplin ....

Id user : 
( ini paling penting kena bagi.....nyatakan id user korang yg diguna dalam box...tak pasti sila semak dalam status box masing2.....oleh kerana ada yg bertukar-tukar id jadi untuk kepastian supaya tak tersalah renew sila pastikan id user yg direkues adalah betul....untuk pembeli baru yang belum ada id...cuma perlu tulis ID BARU )
Tempoh : 
( berapa bulan nak kena habaq jugak sebab kadang aku tak tengok pada resit sebab nak download gambar makan masa kalau internet sangkut ) 
Bank : 
( nyatakan bank apa yg korang guna....maybank ker cimb ker atau paypal )
Jumlah : 
( berapa banyak wang yg korang masukkan dalam bank aku....kalau terlebih aku senang nak refund )
Nama Pembayar :
( aku penerima bayaran bukan pembayar...kat sini ramai yg keliru maka nama aku jugak yg diletak sebagai pembayar...ada org bayar guna akaun org lain....jadi aku nak nama orang akaun yang digunakan )
Email :dila12379@gmail.com
( jika korang bayar guna ONLINE BANKING ....WAJIB letak email untuk rujukkan aku bila aku tak dapat cek transaction history pada pukul 2pagi...)

Cara ni terpakai untuk apa jenis bayaran yang dibuat kecuali yang bayar guna PayPal sebab paypal bayar direct masuk email.

Untuk nasi tambah....boleh bagi screenshot atau printscreen

Bagi yang bayar menggunakan CDM ( cash deposit machine ) boleh tulis id user atau id baru ( bagi pembeli baru )  pada resit bayaran dan hantar gambar melalui wasap.....

Ok semua.....harap faham ehhhh....

Tak faham gak wasap  ---> 019-2692067


Tiada ulasan:

Catat Ulasan