Khamis, 11 September 2014

AMARAN UNTUK TANPA NAMA : Jangan Biadap Dan Cari Pasal Dengan Aku

******** punye seller. mula2 nak jual, cakap manis jew, bile org call buat aduan, lagi mau marah2 customer, weh bangang, customer bukan nye semua 100% ade ilmu pasal mnatang ni. ko sebagai seller kena maklumkan bg paham.ni org call tanye2, dah mula bengang.. ayat2 ko di atas pon memang biadapm nak maki2 bagai. ko tu seller, kalau aku haramkan duit ape yg aku beri, tapi servis hampeh, ko jawablah kat neraka. 


Aku cabar TANPA NAMA kat atas yang tinggalkan komen kat blog ni bagi nama dan id user....sebagai bukti ko beli id ngan aku dan bukti ko adalah client  aku.....

Jangan nak buat provokasi yer.....

Selama aku jual cline dan box ni aku tak pernah maki orang....tak pernah ada orang call aku dan tanya macam2 pastu aku maki dia....lagi aku kena maki adalah.....kalau ko setakat nak menjatuhkan saham jualan aku...silakan....rezeki milik Allah bukan sebab ko punya fitnah....

Aku takut ko yang nanti kena merangkak cari aku kat akhirat nak mintak maaf sebab fitnah aku.....

Ramai yang bukan kastemer aku call dan wasap aku sebab seller diorang tak boleh nak settelkan masaalah diorang...

Aku syak ko ni bukan kastemer tapi reseller yang busuk hati.....

Jadi aku tak akan sentap dengan tuduhan dan maki hamun ko.....aku maafkan fitnah ko terhadap aku....kalau ko pun reseller cam aku....bawak2lah bertaubat....

Tengok pada ayat dan bahasa ko pun aku tau ko seorang yang tak ada sifat kesabaran....

Aku tau ko stalker blog ni.....jadi jangan ko ingat aku takut nak publish kan komen negatif ko tu.....ko pikir kalau ko komen negatif.... client aku yg lama dan baru akan cabut ker.....hehehe no way jose....aku siap buat entry khas ni untuk ko baca dan hadam puas2....

Enjoy'lah ko dengan sifat buruk ko tu yer....aku doakan semoga ko sempat bertaubat....

Kepada TANPA NAMA.......kalau ko bukan reseller tapi kastemer jugak.....satu jer aku nak cakap...kiranya camnilah ko punya perangai bila bergelar kastemer....elok sangat ko kena maki.....kalau ko tanya orang dengan makian...jawab'nya memang makian balik'lah yang ko akan dapat......

4 ulasan:

  1. Stupid reseller,biarknlh so far akak punya servis skybox terbaik.using it for more than 6 months,Alhamdullilah mgantikn astrukkkk.
    really recomended for early beginner yg tak tahu mcm sy.
    step by step tutorial.
    series bukan senang nk cr reseller yg mcm akak.
    nk harap yg lain2 tipu smpai MATI.

    BalasPadam
  2. punya la pengecut komen mcm2 kat blog orang lepas tu tak taruk nama ka, contact number ka.. betui la dia ni bukan customer sini... kitorang pelanggan tetap saidila rilek jer.. seller terbaik penah aku langgan.. haa..

    BalasPadam
  3. Maaf kn dia yer....moga Allah buka pintu taubat pdnya....n....jika menjadi pemaaf...in shaa Allah...org lain akan memaafkn kt dgn mudah tanpa kt sedari.....yg mana kelakuan salah kt telah buat...tanpa rela

    BalasPadam